Link to us: http://sn.im/podcastmalay
Podcast
Transcript
Saya harus mengatakan bahawa saya tidak begitu terkejut dari 42% suara TMnet sebagai khidmat pelanggan terburuk. Aku yakin banyak dari kita yang telah melalui pengalaman melanggan perkhidmatan Internet TMnet hanya untuk menerima perkhidmatan yang sebenarnya satu bulan dua hari kemudian, beberapa bahkan lebih lama! Saya berharap hal ini hanya akan meningkatkan di masa depan, sehingga kita Malaysia akan dapat menerima high perkhidmatan yang kita bayar. The 29% dari suara yang memberi perkhidmatan TMnet props yang pasti 'berjaya' yang. Saya tidak mengatakan bahawa semua perkhidmatan ini buruk, tapi proses penerimaan itu yang mengerikan. Adapun 29% lain, saya berharap bahawa kamu akan menerima perkhidmatan yang lebih baik apabila anda melanggan untuk perkhidmatan Internet TMnet's. Dan kepada orang yang tidak mendapatkan kesempatan untuk memilih, apa yang anda fikirkan tentang khidmat pelanggan TMnet's?